суббота, 16 декабря 2017 г.

Професійне вигорання може прийти до будь-кого у будь-якій сфері трудової діяльності.

Професійне вигорання може прийти до будь-кого у будь-якій сфері трудової діяльності. Але у цьому списку є й лідери – це ті, кому постійно доводиться працювати з людьми: допомагати їм чи керувати ними.


Тест
       Іноді самій людині буває складно зрозуміти, у чому справа: дійсно у вигоранні чи у неправильному виборі професії. Якщо й ви сумніваєтесь, пройдіть простий тест і розберіться у собі. Оберіть у кожному рідку твердження, з яким ви більше згодні. Потім підрахуйте, у котрій з колонок більше відповідей.

А



Б

Батьки не були задоволені моїм вибором професії, але я наполягав на своєму.

Вибір професії був для мене випадковим.

Я думав про таку роботу ще в дитинстві.

Я обрав цю роботу, перш за все, через гроші.

З моєю роботою може добре впоратись далеко не кожен.

Я не цікавлюсь спеціальною літературою про мою роботу.

Раніше я думав, що зможу приносити більше користі.

Якщо керівництво не бачить різниці між хорошою та відмінною роботою, я не буду напружуватись.

Коли бачу видатного професіонала у моїй справі, відразу хочу піти до нього в учні!

Я знаю достатньо для того, щоб працювати добре.

Я б любив роботу, якби не проблеми з керівництвом та колегами.

Єдине приємне на роботі – це обід і перекури з колегами.

Після відпустки у мене відкривається друге дихання.

В середині відпустки я з жахом думаю, що потрібно повернутися на роботу.

Іноді я подумую про дауншифтинг.

Не буду знижувати рівень життя, перейшовши на більш цікаву роботу за меншу зарплату.

       Більше А. У вас професійне вигорання. Ви успішні на своєму місці, але вам потрібен відпочинок, щоб зрозуміти, куди рухатись. Після відпустки з тотальною зміною обстановки подумайте: чи можете ви отримувати задоволення на теперішньому робочому місці (можливо, в іншому місці ви почуватиметеся краще), підвищити кваліфікацію чи почати займатися чимось новим. Вам просто потрібні зміни і підтримка більш досвідченої людини чи психолога, який знайомий з цією проблемою.
        Більше Б. Робота для вас – далеко не головне, по крайній мірі, теперішня робота. Це не означає, що потрібно з гордістю хлопнути дверима. Але ви повинні розуміти, що симптоми, сході на професійне вигорання, у вас виникають через те, що ви віддали б перевагу заняттю чимось іншим. Можливо, це навіть не інша професія, а сім’я, або мистецтво... Професійного вигорання у вас немає, але може початися депресія, Якщо ви не реалізуєте свій потенціал у чому, що пасує вам.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сфери вигорання...