воскресенье, 17 декабря 2017 г.

Методика визначення мотивації до успіху і уникнення невдач.




Методика визначення мотивації до успіху і уникнення невдач (а. Реана)


Інструкція
Вам пропонується дати відповідь “так” або “ні” на записані нижче 20 суджень. Намагайтеся уявити ситуацію, яка випливає зі змісту. Перева­гу віддавайте тій відповіді, яка першою спаде Вам на думку.

Текст опитувальника:
  1. Починаючи роботу, сподіваюсь на успіх.
  2. У діяльності я є активним.
  3. Вважаю себе схильним до проявів ініціативи.
  4. При виконанні відповідальних завдань намагаюся, в міру можливості, виявити причини відмови від них.
  5. Схильний до крайнощів: обираю або надто легкі завдання, або нереально важкі.
  6. При зустрічі з труднощами зазвичай не відступаю, а шукаю шляхів їх подолання.
  7. При чергуванні успіхів і невдач схильний до переоцінювання своїх успіхів.
  8. Продуктивність діяльності в основному залежить від моєї цілеспря­мованості, а не від зовнішнього контролю.
  9. При виконанні достатньо важких завдань в умовах обмеженості часу результативність моєї діяльності погіршується.
  10. Я схильний проявляти наполегливість у досягненні мети.
  11. Я схильний планувати своє майбутнє на достатньо віддалену перспективу.
  12. Якщо я ризикую, то з розумом.
  13. Я не дуже наполегливий у досягненні мети, особливо якщо відсутній контроль.
  14. Волію ставити перед собою середні за важкістю або трохи зави­щені, але досяжні цілі.
  15. У випадку невдачі у виконанні завдання його привабливість для мене знижується.
  16. У чергуванні успіхів і невдач я більш схильний до перео­ці­нювання невдач.
  17. Віддаю перевагу плануванню свого майбутнього лише на най­ближчу перспективу.
  18. При роботі в умовах обмеженості часу результативність діяльності в мене покращується, навіть якщо завдання є достатньо важким.
  19. У випадку невдачі я зазвичай не відмовляюся від поставленої мети.
  20. Якщо я сам обрав для себе завдання, то у випадку невдачі його привабливість лише зростає.
Аналіз результатів
Один бал отримують відповіді:
Так” на твердження:
1,
2,
3,
6,
8,
10,
11,
12,
14,
16,
18,
19,
20
Ні” на твердження:
4,
5,
7,
9,
13,
15,
17

Підраховується загальна кількість балів. 

Якщо досліджуваний набрав від 1 до 7 балів, то діагностується мотивація на невдачу (страх перед невдачею). 
Якщо він набирає від 14 до 20 балів, то діагностується мотивація на успіх (надія на успіх).
 Якщо кількість набраних балів від 8 до 13, то можна вважати, що мотиваційний полюс у досліджуваного не є вираженим.

При цьому 8–9 балів – ближче до страху перед невдачею, а 12–13 – ближче до мотивації успіху.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сфери вигорання...